Bylo vydáno Emergency EASA AD 2020-0201-E pro motory společnosti GE Aviation Czech s.r.o. (M601D, M601D-1, M601D-11, M601D-11NZ, M601E, M601E-11, M601E-11A, M601E-11AS, M601E-11S, M601E-21, M601F, M601F-22, M601F-32, M601FS, M601T, H75-200, H80-100, H80-200 and H85-200, všech sériových čísel).
Byly provedeny změny oprávnění společnosti Balony Praha, s.r.o. CZ.MG.0063 CZ.MF.0043
Byly zaktualizovány seznamy oprávněných organizací. Část M, Hlava G Část CAMO Část CAO Část 145 Část M, Hlava F CAA-TI-006-n/98
Byla provedena změna č.3 formuláře EASA Form 1 – Osvědčení o uvolnění oprávněnou osobou CAA/F-ST-067-3/04.
Bylo vydáno Emergency FAA AD 2020-18-51-E – Sandia attitude indicator.
Byla zrušena směrnice CAA-ST-106-n/11 (Hlášení událostí). Informace týkající se hlášení událostí jsou uvedeny zde.
Bylo vydáno EASA AD 2014-0076R2 pro Airbus Helicopters – AS 350 B, BA, BB, B1, B2, B3 and D helicopters, and AS 355 E, F, F1, F2, N and NP helicopters, all serial numbers, if an affected part, as defined in this AD, is installed, except helicopters on which Airbus Helicopters modification (MOD) 073232 has […]
Byl vydán EASA SIB 2020-14 “Pitot-Static Issues After Storage due to the COVID-19 Pandemic”.
Bylo vydáno Emergency FAA AD 2020-16-51-E na letadla The Boeing Company – letadla – Model 737-300, -400, -500, -600, -700, -700C, -800, -900 a -900ER.
Dne 24.3.2020 vstoupila v platnost změna Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014. Toto nařízení zavedlo mimo jiné změny v přístupu k údržbě vybraných „lehkých“ letadel a v důsledku toho se začaly používat jiné, zjednodušené postupy údržby. Výše uvedené nařízení se ale nevztahuje na letadla dle Annexu I Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2018/1139, tzv. „annexová letadla“.