Letadlová technika

22. 9. 2020

Vydání Emergency EASA AD 2020-0201-E

Bylo vydáno Emergency EASA AD 2020-0201-E pro motory společnosti GE Aviation Czech s.r.o. (M601D, M601D-1, M601D-11, M601D-11NZ, M601E, M601E-11, M601E-11A, M601E-11AS, M601E-11S, M601E-21, M601F, M601F-22, M601F-32, M601FS, M601T, H75-200, H80-100, H80-200 and H85-200, všech sériových čísel).

15. 9. 2020

Aktualizace seznamů oprávnění (změny oprávnění společnosti Balony Praha, s.r.o.)

Byly provedeny změny oprávnění společnosti Balony Praha, s.r.o. CZ.MG.0063 CZ.MF.0043

4. 9. 2020

Aktualizace seznamů oprávněných organizací

Byly zaktualizovány seznamy oprávněných organizací. Část M, Hlava G Část CAMO Část CAO Část 145 Část M, Hlava F CAA-TI-006-n/98

1.9.2020

Změna formuláře EASA Form 1

Byla provedena změna č.3 formuláře EASA Form 1 – Osvědčení o uvolnění oprávněnou osobou CAA/F-ST-067-3/04.

1.9.2020

Vydání Emergency FAA AD 2020-18-51-E

Bylo vydáno Emergency FAA AD 2020-18-51-E – Sandia attitude indicator.

25. 8. 2020

Zrušení směrnice CAA-ST-106-n/11 “Hlášení událostí”

Byla zrušena směrnice CAA-ST-106-n/11 (Hlášení událostí). Informace týkající se hlášení událostí jsou uvedeny zde.

21. 8. 2020

Vydání AD 2014-0076R2

Bylo vydáno EASA AD 2014-0076R2 pro Airbus Helicopters – AS 350 B, BA, BB, B1, B2, B3 and D helicopters, and AS 355 E, F, F1, F2, N and NP helicopters, all serial numbers, if an affected part, as defined in this AD, is installed, except helicopters on which Airbus Helicopters modification (MOD) 073232 has […]

6. 8. 2020

Vydání EASA SIB 2020-14

Byl vydán EASA SIB 2020-14 “Pitot-Static Issues After Storage due to the COVID-19 Pandemic”.

24.7.2020

Vydání Emergency FAA AD na letadla The Boeing Company – letadla – Model 737-300, -400, -500, -600, -700, -700C, -800, -900 a -900ER

Bylo vydáno Emergency FAA AD 2020-16-51-E na letadla The Boeing Company – letadla – Model  737-300, -400, -500, -600, -700, -700C, -800, -900 a -900ER.

27.7.2020

Změny požadavků ÚCL na provádění údržby a preventivní údržby “annexových” letadel

Dne 24.3.2020 vstoupila v platnost změna Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014. Toto nařízení zavedlo mimo jiné změny v přístupu k údržbě vybraných „lehkých“ letadel a v důsledku toho se začaly používat jiné, zjednodušené postupy údržby. Výše uvedené nařízení se ale nevztahuje na letadla dle Annexu I Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2018/1139, tzv. „annexová letadla“.