Byly uveřejněny tyto změny oprávnění:
Sekce letová uveřejňuje alternativní způsob průkazu (AltMoC) k ustanovením nařízení (EU) č. 965/2012, konkrétně k AMC1 CAT.IDE.A.285(a) a AMC1 NCC.IDE.A.220, které se vztahují k požadavkům na vybavení záchrannými vestami při letech nad vodou a požadavku na jejich přístupnost u letounů, v kterých je záchranná vesta uložena v rámci schváleného typového návrhu pod sedákem sedadla pro cestující. […]
Byl uveřejněn aktualizovaný seznam nezávislého osvědčujícího personálu.
Byla vydána změna č. 1 směrnice CAA-ST-089-n/06 – Programy spolehlivosti.
Byl vydán nový Poradní oběžník PO/ST-Part M-M.A.201ea “Provozovatelé AOC v rámci jedné obchodní skupiny leteckých dopravců“.
Bylo vydáno Emergency EASA AD 2023-0190-E na vrtulníky EC 130 T2 společnosti Airbus Helicopters.Toto AD ruší Emergency EASA AD 2022-0251-E.
Byla uveřejněna změna č. 11 směrnice CAA-ST-098-n/09 – Postupy pro vydávání ARC letadlům nezávislým osvědčujícím personálem úředně oprávněným ÚCL dle Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014, Část ML.
Bylo vydáno Emergency EASA AD 2023-0183-E na letadla Bristell B23 společnosti BRM Aero s r.o. vybavených motory Rotax 912 (podrobněji uvedeno v AD).
Byl uveřejněn postup pro provedení analýzy rizik u organizace CAMO nebo 145. (viz Jak na to)
Bylo vydáno Emergency EASA AD 2023-0177-E na letadla SportStar RTC společnosti Evektor, spol. s r.o. vybavených motory BRP-Rotax 912 ULS.