Byl vydán nový Poradní oběžník PO/ST-Part M-M.A.201ea “Provozovatelé AOC v rámci jedné obchodní skupiny leteckých dopravců“.
Do března 2022 platilo podle bodu M.A.201 písmene e), nařízení 1321/2014 pravidlo, podle kterého musel být každý provozovatel v obchodní letecké dopravě (AOC) oprávněn k řízení zachování letové způsobilosti jím provozovaných letadel podle Části CAMO. Toto oprávnění CAMO muselo být součástí jeho osvědčení leteckého provozovatele (AOC).
Prováděcím nařízením Komise (EU) 2022/410 ze dne 11. 3. 2022 byla do nařízení 1321/2014 přidána možnost pro nejméně dva provozovatele obchodní letecké dopravy (AOC), kteří jsou součástí jediné obchodní skupiny leteckých dopravců, uzavřít smlouvu na řízení zachování letové způsobilosti s CAMO organizací, která působí v rámci této obchodní skupiny leteckých dopravců. To znamená, že již neplatí pravidlo, že každý provozovatel obchodní letecké dopravy musí být zároveň oprávněn k řízení zachování letové způsobilosti jím provozovaných letadel.