Byla vydána revize Emergency EASA AD 2022-0043R1-E na motorové kluzáky SF 25 společnosti SCHEIBE AIRCRAFT GmbH.
Dnem 24.03.2022 pozbyla platnost všechna oprávnění udělená dle Části M, Hlavy G, a Části M, Hlavy F (Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014). Organizace, které měly tato oprávnění, byly přetransformovány na organizace s oprávněním dle Části CAMO nebo Části CAO (Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014).
Byla uveřejněna tato nová oprávnění: CZ.CAMO.0050 společnosti NISA AIR spol. s r.o., CZ.CAO.0097 společnosti CAMURO Consulting a.s.. Seznamy všech oprávněných organizací
Bylo vydáno Emergency EASA AD 2022-0043-E na motorové kluzáky SF 25 společnosti SCHEIBE AIRCRAFT GmbH.
V poslední době se objevily informace, že letecké úřady v některých okolních státech odmítají zapisovat do svých leteckých rejstříků letouny s maximální vzletovou hmotností (MTOM) do 600 kg bez typového osvědčení.Tyto státy totiž nepřistoupili k tzv. OPT-OUTu dle čl. 2 odst. 8 nařízení (EU) 2018/1139.
8. listopadu 2021 přijala Evropská Komise nařízení č. 2021/1963, kterým se upravují Část 145 a Část M nařízení Komise (EU) č. 1321/2014. Nejpodstatnějším bodem tohoto nového nařízení je vytvoření článku 145.A.200, který stanovuje povinnost údržbových organizací oprávněných podle Části 145 zavést Systém řízení (Safety Management System – SMS).
Bylo vydáno EASA AD 2022-0034 na motory M601/H80 společnosti GE Aviation Czech s.r.o..