Po prvotním přihlášení, prostřednictvím Datové schránky, Identity občana atp. je potřeba vložit příslušné Registrační číslo provozovatele. Tímto je zajištěno, že subjekty s několika organizačními složkami mohou spravovat své profily separátně tak, jak umožňuje legislativa EU.
V sekci Profil můžete aktualizovat své kontaktní údaje a přidávat či odebírat Delegáty.
Delegátem je fyzická osoba zplnomocněná provozovatelem pro účely jeho zastupování ve věcech správních řízení podávaných prostřednictvím tohoto systému. Delegát se poté přihlásí pod svou identitou občana a využije registrační číslo příslušného provozovatele. Delegace je automaticky udělena, pokud ji provozovatel nezruší, na 6 měsíců. Veškeré aktualizace delegátů jsou vyhodnoceny vždy v 00:00 následujícího dne.
V sekci Seznam žádostí můžete vytvářet nové žádosti, spravovat podané žádosti a prohlížet si žádosti vyřízené.
Možné stavy žádostí jsou následující: