ZMĚNA E-MAILOVÝCH ADRES PRO KOMUNIKACI V ZÁLEŽITOSTECH ŽÁDOSTÍ (přechod na doménu caa.gov.cz)
Pro e-mailovou komunikaci můžete již používat nové adresy slp_old@caa.gov.cz nebo podatelna@caa.gov.cz. V níže uvedených postupech budou e-mailové adresy měněny vždy s další změnou směrnice.
Systém řízení:
Vyplněnou žádost předejte 1) prostřednictvím datové schránky (identifikátor: v8gaaz5) nebo 2) zašlete na adresu Úřad pro civilní letectví, Sekce letová, Odbor provozu letadel, K letišti 1149/23, 160 08 Praha 6 nebo 3) na e-mail podatelna@caa.cz se zaručeným elektronickým podpisem nebo 4) osobně.
Při zaslání e-mailem bez elektronického podpisu je potřeba do 5 dnů žádost doručit jednou z výše uvedených možností.
Postupy pro udělení / změnu předchozího schválení (prior approval):
Postupy pro udělení / změnu specifického schválení (specific approval):
Ostatní postupy
Zavedení postupů pro kontrolní lety po údržbě dle nařízení (EU) č. 965/2012 (CAA-SL-056-n-22)
Vzdání se práva na odvolání – VZOR