Mohu kdykoli navštívit ÚCL?

S účinností od 20. dubna byly obnoveny úřední hodiny ÚCL určené pro styk s veřejností v původním rozsahu (viz https://www.caa.cz/kontakty/uredni-hodiny/). Pracoviště ověřování spolehlivosti, podatelny, letecký rejstřík a pokladny tedy můžete navštívit kdykoliv v takto určené hodiny. V případě zamýšlené osobní schůzky s jinou úřední osobou na ÚCL Vám však doporučujeme si předem telefonicky nebo e-mailem ověřit možnost jejího uskutečnění, neboť personální […]

Jak uplatnit nárok za škodu způsobenou zrušením letu?

Úřad pro civilní letectví nebude po leteckých dopravcích vymáhat náhradu škody ve smyslu čl. 7 nařízení EP a Rady (ES) č. 261/2004. Letecký dopravce je povinen uhradit cestujícím pořizovací cenu letenky, Úřad však zastává stanovisko, že letecký dopravce není povinen k náhradě škody z důvodu existence mimořádné okolnosti. Více informací naleznete na stránce Sdělení pro cestující, jejichž […]

Jaké jsou úřední hodiny ÚCL během nouzového stavu?

Úřední hodiny jsou s účinností od 20. dubna 2020 obnoveny v původním rozsahu. Bližší informace naleznete na následujícím odkazu: https://www.caa.cz/kontakty/uredni-hodiny/

Jak mohu podat žádost o ověření spolehlivosti?

Žádosti o ověřování spolehlivosti jsou s účinností od 20. 4. 2020 přijímány standardním způsobem na recepci, dále také poštou, nebo prostřednictvím datových schránek. Žadatelé, kteří jsou státními občany České republiky, mohou i nadále využít možnosti vhodit svoji žádost do schránky před budovou (vpravo od hlavních dveří).

« Předchozí stránka